BISMILLAHHIRRAHMANIRRAHIM

ASSALAMMUALAIKUM WBT


SELAMAT MEMBACA...

iklan sikit

iluvislam

my pet

Friday 29 May 2009

terbawa2 dalam mimpi...

salam...
semalam sebelum tidur,aku hantar mesej kpd seseorg...lps tu tidur smpai xsedar dunia...
dalam tidur tu,aku mimpi,mesej tu dibalas...

tp kenyataan nya,dalam realitinya,takdak pun mesej yg smpi...

persoalannya,kenapa smpi terbawa2 dalam mimpi?

adakah sbb terlalu memikirkannya?

sama jugak, aku selalu mimpi dah sampai balik rumah, main2 dgn adam dan sarah, tp sangat lah xlogik sarah dah pandai cakap2 dgn fasih,padahal baru xsampai setahun umur dia...

aku jugak selalu mimpi, bila dah sampai balik msia,ada ja barang yg tertinggal kat moscow ni,walhal,jasad masih di moscow sbnrnya... setiap tahun pun ada mimpi macam tu...

kenapa?kenapa?kenapa?

mimpi aku selalu mimpi yg xrealistik...

mngkin sbb itu namanya mimpi...

p/s:sdg berusaha mengumpul mod untuk studi...

0 comments: